Centrum pomocy
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z pomocy naszych konsultantów.
Realizacja zamówienia
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy przez firmę kurierską. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 2 dni. Przewidywalny czas dostawy wysłanego produktu wynosi do 2 dni roboczych.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię, wysyłając wiadomość e-mail.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
W jaki sposób mogę odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
W jaki sposób mogę odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
Produkty zamówione w naszym sklepie internetowym, dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Nie prowadzimy stacjonarnej obsługi Klienta. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.
Płatności
Jakie są dostępne metody płatności?
Jakie są dostępne metody płatności?
W naszym sklepie udostępniamy następujące metody płatności:
- system płatności mobilnych Blik za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24
- płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24
- płatność kartą kredytową VISA lub MasterCard
- płatność gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki (zamówienie do 300 zł)
- standardowy przelew na nasze konto bankowe
- odroczony termin płatności dla jednostek budżetowych
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności elektronicznej?
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności elektronicznej?
W celu opłacenia zamówienia dokonaj płatności za pomocą przelewu tradycyjnego na nasze konto bankowe:
93 1140 2004 0000 3002 8461 7447
AGMPOL Agnieszka Kamińska
ul. Przejazdowa 11
51-167 Wrocław
Uwaga! W tytule przelewu podaj numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostanie anulowane.
Wysyłka
Jakie są koszty wysyłki?
Jakie są koszty wysyłki?
Przy zamówieniu o wartości minimum 160 zł nie pobieramy ŻADNEJ opłaty za dostarczenie paczki, również przesyłkę za pobraniem wyślemy za 0 zł! Jeśli wartość zamówienia wynosi poniżej 160 zł koszt wysyłki wyniesie tylko 9,99 zł, niezależnie od wybranej formy płatności.
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Kupując produkty na stronie magicalroom.pl możliwa jest ich wysyłka wyłącznie na terytorium Polski. Wysyłkę do pozostałych krajów Unii Europejskiej umożliwiamy w sklepach internetowych marki MagicalRoom® przeznaczonych dla wybranego regionu w języku i walucie danego kraju:
magicalroom.de - Niemcy (język niemiecki, EURO) (wkrótce)
magicalroom.cz - Czechy (język czeski, CZK) (wkrótce)