Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z pomocy naszych konsultantów.
Centrum pomocy
Realizacja zamówienia
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy przez firmę kurierską. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy najczęściej w 2 dni robocze. Przewidywalny czas dostawy wysłanego produktu wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu przekazania przesyłki do wysyłki.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię, wysyłając wiadomość e-mail.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
W jaki sposób mogę odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
W jaki sposób mogę odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
Produkty zamówione w naszym sklepie internetowym, dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Nie prowadzimy stacjonarnej obsługi Klienta. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.
Płatności
Jakie są dostępne metody płatności?
Jakie są dostępne metody płatności?
W MagicalRoom® możesz płacić tak, jak lubisz, wybierając spośród wielu znanych i sprawdzonych metod płatności.
- BLIK - szybkie i bezpieczne płatności specjalnym kodem z aplikacji bankowej.
- Przelewy24 - system szybkich płatności internetowych.
- Klarna - nowoczesne płatności internetowe.
- Płatność kartą - płać szybko i bezpiecznie swoją kartą VISA lub MasterCard.
- Płatność za pobraniem - płać gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki (zamówienie do 300 zł).
- Przelew bankowy - standardowy przelew na nasze konto bankowe.
- Odroczony termin płatności - forma płatności wyłącznie dla jednostek budżetowych.
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności elektronicznej?
Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności elektronicznej?
W celu opłacenia zamówienia dokonaj płatności za pomocą przelewu tradycyjnego na nasze konto bankowe:
Nazwa banku: mBank S. A.
IBAN: PL 93 1140 2004 0000 3002 8461 7447
BIC: BREXPLPWMBK
Odbiorca: AGMPOL Agnieszka Kamińska
Adres: ul. Przejazdowa 11, 51-167 Wrocław, Polska
Uwaga! W tytule przelewu podaj numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostanie anulowane.
Wysyłka
Jakie są koszty wysyłki?
Jakie są koszty wysyłki?
Przy zamówieniu o wartości minimum 200 zł nie pobieramy ŻADNEJ opłaty za dostarczenie paczki, również przesyłkę za pobraniem wyślemy za 0 zł! Jeśli wartość zamówienia wynosi poniżej 200 zł koszt wysyłki wyniesie tylko 9,99 zł (przedpłata), 14,99 zł (pobranie).
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Produkty zakupione na stronie magicalroom.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Polski. Wysyłkę do pozostałych krajów Unii Europejskiej umożliwiamy w sklepach internetowych marki MagicalRoom® przeznaczonych dla wybranego regionu w języku i walucie danego kraju:
magicalroom.cz - Czechy (język czeski, CZK)
magicalroom.de - Niemcy (język niemiecki, EURO)
magicalroom.pl - Polska (język polski, PLN)
magicalroom.eu - pozostałe kraje UE (język angielski, EURO)